- Dekretacja i księgowanie dokumentów
- Prowadzenie księgi głównej i ksiąg pomocniczych
- Sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald
- Sprawdzanie dokumentów pod kątem wymagań Ustawy o Rachunkowości
- Nadzór nad bieżącym prowadzeniem księgowości
- Tworzenie i modyfikowanie planu kont
- Prowadzenie ewidencji dodatkowych (środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia)
- Obliczanie zaliczki na podatek dochodowy CIT
- Prowadzenie rozliczeń podatkowych – ewidencja VAT, deklaracje podatkowe oraz obsługa wysyłek e- deklaracji
- Rozliczanie wewnątrzwspólnotowego nabycia oraz dostawy towarów,
- Rozliczanie importu oraz eksportu towarów i usług,
- Prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla celów podatku od towarów i usług
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych okresowych oraz za rok obrotowy
- Sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP
- Reprezentowanie Klienta przed Urzędem Skarbowym